رونق نهضت ملی مسکن قم با تزریق تسهیلات بانکی

سپهر اقتصاد-رییس اداره هماهنگی و امور اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اتصال و قرارداد ترهین 10 شرکت به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات و تزریق آن به پروژه ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سید وحید حسینی رییس اداره هماهنگی و امور اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قم اظهار کرد: در استان قم سایت‌ها و کارگاه‌های متعدد ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن فعال و دایر است که متقاضیان این واحدها تا تحویل هر سه ماه یک بار ۴۰ میلیون تومان واریز می‌کنند. 

وی افزود: ملاک میزان آورده متقاضیان، قیمت تمام شده ساخت هر مترمربع واحد مسکونی با در نظر گرفتن ضرایب تعدیل است که مبلغ تسهیلات بانکی از مجموع آورده کسر خواهد شد. 

حسینی توضیح داد: تسهیلات بانکی ۵۵۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و باز پرداخت ۱۷ساله است که البته بخشی از این تسهیلات به پروژه‌ها تزریق شده است. 

وی با اشاره به وجود ۵۵ شرکت در سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان اظهار کرد: تا کنون قرارداد ترهین ۱۰ شرکت با بانک‌ها منعقد شده و تسریع در ترهین قرارداد شرکت‌های باقی مانده در دستور کار این اداره کل است. 

حسینی در پایان گفت: با انعقاد قرارداد ترهین تمامی شرکت‌ها با بانک‌های عامل، شاهد رونق ساخت و ساز و شتاب در تکمیل واحدها خواهیم بود.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر