سند یک‌هزار و ۲۰۰ زمین طرح نهضت ملی مسکن در قم صادر شد

سپهر اقتصاد- مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به تسریع در صدور اسناد تفکیکی طرح نهضت ملی مسکن، گفت: سند یک‌هزار و ۲۰۰ قطعه زمین برای اراضی شهرک پرنیان و شهر جعفریه صادر شده‌است.


حسین زنجیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روند صدور سند تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن، بیان داشت: طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پرنیان، طایقان و شهرهای اقماری به‌صورت ویلایی در حال احداث است.

وی اظهار داشت: هم‌زمان با پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه خرید و فروش فیش مسکن ممنوع است، بیان داشت: تمام معاملات حاصل از خرید وفروش فیش مسکن، باطل و خریدار و فروشنده از نظر قانون مجرم هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به مساله پرداخت وام مسکن توسط بانک‌های عامل، عنوان کرد: ترهین (انعقاد قرارداد شرکت‌های سازنده مسکن با بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌ریالی) پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان به‌صورت مستمر رصد و گزارش عملکرد بانک‌ها پیگیری می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: قرارداد اولیه پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن قم، ۳۶ ماهه است و اداره‌کل راه و شهرسازی قم نسبت به آماده سازی و تحویل طرح‌ها در زمان پیش بینی شده، اهتمام بالایی دارد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر