سهم شهرداری از تجاری‌های پردیسان واگذار شود

سپهر اقتصاد-رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: دولت باید سهم شهرداری در 20 درصد تجاری‌های منطقه پردیسان را واگذار کند.


به گزارش شهرنیوز، محسن محرری در جلسه بررسی مشکلات پروژه مسجد جامع و مصلی پردیسان که در دفتر امام‌جمعه پردیسان قم برگزار شد اظهار داشت: منطقه پردیسان نیاز به بهبود خدمات در حوزه‌های مختلف دارد. 

وی خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف ازجمله شبکه معابر، کاربری‌های شهری و سرانه‌های فرهنگی مطالبات بسیاری در پردیسان وجود دارد. 

محرری با اشاره به اینکه پردیسان منطقه هشتم شهر قم است و نباید ضوابط متفاوتی در آن اعمال شود تصریح کرد: مسئله مجوزهای موقت تجاری مشکلات زیادی را در این محدوده ایجاد کرده است. 

وی با تأکید بر اینکه مسئله ساماندهی وضعیت مسجد جامع و مصلی پردیسان مسئله مهمی است گفت: وضعیت محوطه اینجا درشان نمازگزاران نیست. 

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: یک برآورد ریالی برای محوطه‌سازی، سرویس بهداشتی و تکمیل دیوارها انجام شود، در شورای اسلامی شهر برای تکمیل تهاتری این کار انجام خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه سرویس بهداشتی مسجد جامع می‌تواند به عموم نیز خدمات دهد گفت: فاز نخست سرویس بهداشتی مطابق نقشه اصلی مسجد جامع ساخته شود. 

محرری تصریح کرد: اگر اداره کل راه و شهرسازی در اعطای 20 درصد سهم شهرداری از تجاری‌های پردیسان و حقوق شهرداری در اراضی الحاق شده تسریع کند، می‌توان اقدامات مهمی در تأمین خدمات عمومی در پردیسان انجام داد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر