شهربازی ۷۲ تن قم در مسیر بهسازی و راه‌اندازی

سپهر اقتصاد-قدیمی‌ترین و به‌نوعی نوستالژی ترین شهربازی شهر قم این روزها در مسیر بهسازی و بازگشایی مجدد قرار دارد که با بهره‌برداری از آن سرانه‌های تفریحی شهر افزایش خواهد یافت.

به گزارش شهرنیوز، قدیمی‌ترین و به‌نوعی نوستالژی ترین شهربازی شهر قم را می‌توان شهربازی 72 تن دانست که چندین سال است بعد از وقوع حادثه مرگبار سقوط در سال‌های گذشته، به علت فرسودگی و نبود استانداردهای لازم تعطیل شده بود.

این شهربازی که در مهم‌ترین ورودی شهر و در کنار عوارضی قم-تهران و بوستان و پایانه مسافربری فدک قرار دارد ازجمله پروژه‌هایی بوده که راه‌اندازی آن نقش مهمی در افزایش سرانه‌های خدماتی و تفریحی شهر خواهد داشت.

با توجه به وجود مشکلات حقوقی این شهربازی اما با پیگیری‌های مدیریت شهری، احیا و راه‌اندازی آن در دستور کار قرار گرفت و باید در ماه‌های آینده شاهد بهره‌برداری مجدد آن بود.

در این راستا هزینه‌های لازم برای حل مشکلات حقوقی پرداخت و وسایل پیمانکار قدیمی منتقل شده است تا سرمایه‌گذار جدید فعالیت خود را آغاز کند.

در حال حاضر فاز نخست شهربازی 72 تن با انتقال و نصب دستگاه‌های جدید و کسب محورها و استانداردهای لازم در دستور اقدام است

 امید است این شهربازی که در فضایی دلنشین، خاطره‌انگیز و با وسعت بالا قرار داشته هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد تا در شمال شهر قم نیز شاهد مجموعه‌ای بی‌نظیر از مکان‌های تفریحی در توزیع سرانه‌ها باشیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر