صدور مجوز تجاری به مدارس حاشیه معابر

سپهر اقتصاد- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکلات مالی و لزوم توجه به برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در مدارس گفت: درصورتی‌که شهرداری به مدارسی که امکان و فضای مناسب برای داشتن تجاری دارند مجوز بدهند بسیاری از مشکلات مالی آن‌ها حل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در صد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد اظهار داشت: تأمین نیازهای زیرساختی مدارس یکی از دغدغه‌های آموزشی مدیریت شهری و آموزش و پرورش است.

وی به پایین بودن سرانه مالی مدارس اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس مجبور به تأمین نیازهای ابتدای مدارس بوده و این چالش فرصت توجه مسائل فرهنگی و آموزشی را کم کرده است.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: آموزش و پرورش درخواست مجوز تجاری از شهرداری را دارند تا مدارس بتوانند در تامین نیازهای خود بصورت خودکفا عمل نمایند.

وی ادامه داد: مدارسی که در حاشیه معابر هستند و امکان ساخت تجاری دارند می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و برای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مدارس کسب درآمد کنند.

نیازمند در پایان تأکید کرد: مدارس نیز مانند مساجد می‌توانند در تأمین نیازهای خود همچنین ارتقاء و گسترش فعالیت های آموزشی و فرهنگی ، از این فرصت استفاده کرده و درخواست همکاری شهرداری با آنان را داریم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر