ضبط و جریمه، تاوان قاچاق کالا در قم

سپهر اقتصاد-سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم از مجازات 9 میلیارد ریالی برای قاچاقچی انواع کالا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق انواع لوازم و تجهیزات رایانه و 54 طاقه پارچه به ارزش هشت میلیارد و 416 میلیون ریال در شعبه پنجم اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن دفاعیات موثر، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت 9 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در محور اتوبان قم به تهران از یک دستگاه خودروی سواری این کالاهای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

طعم محکومیت، نتیجه گرانفروشی

یک واحد صنفی نمایشگاه فروش پرده به دلیل گرانفروشی در قم به پرداخت 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، تقی حسام گفت: پرونده تخلف گرانفروشی یک واحد صنفی نمایشگاه فروش پرده منزل به ارزش 100 میلیون ریال در شعبه سوم اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن دفاعیات موثر، اتهام گرانفروشی را محرز و متهم را به پرداخت 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسام گفت: بازرسان اتاق اصناف استان در بازرسی از این واحد صنفی گزارش تخلف گرانفروشی را تنظیم و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر