ضرورت اطلاع رسانی ظرفیت های اقتصادی قم به فعالان اقتصادی

ضرورت اطلاع رسانی ظرفیت های اقتصادی قم به فعالان اقتصادی

سپهر اقتصاد-عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی گفت: بايد ظرفیت‌های بسیار زیاد استان قم در عرصه‌های تولیدی و تجاری به اطلاع فعالین اقتصادی به ویژه تولید کنندگان کشور برسد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم، حمید شعبانی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی قم در نشست با هیات مدیره خانه مطبوعات استان، رویکرد رسانه ای اعضای اتاق در دوره دهم را مورد تاکید قرار داد و گفت: تعامل بیشتر و تخصصی اتاق بازرگانی با خانه مطبوعات و اصحاب رسانه می‌تواند موجب رفع موانع و مشکلات حوزه تولید و رشد اقتصادی استان می شود.
وی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی بزرگترین پارلمان بخش خصوصی است و می‌تواند از صنایع بزرگ مقیاس و صنایع پایین دستی حمایت لازم را انجام دهد گفت: بايد ظرفیت‌های بسیار زیاد استان قم در عرصه‌های تولیدی و تجاری به اطلاع فعالین اقتصادی به ویژه تولید کنندگان کشور برسد.

شهاب علی عرب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم نیز در این جلسه با تاکید بر ظرفیت‌های بالقوه استان قم در حوزه گردشگری خواستار برنامه‌ریزی لازم در تولید محتوای اختصاصی برای این صنعت استراتژیک و ارزآور شد.
فخرالدین یوسف پور مدیر خانه مطبوعات استان قم هم حضور اعضای جدید در ترکیب هیات نمایندگان دهمین دوره اتاق بازرگانی را به منتخبان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تغییرات محسوس اتاق بازرگانی باعث رشد و تحول در اقتصاد استان شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر