ضرورت پیوند اتاق بازرگانی قم با مراکز صنفی و صنعتی

سپهر اقتصاد-جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم در حالی برگزار شد که بر تقویت برقراری ارتباط آموزشی با مراکز آموزشی استان تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق بازرگانی قم، علی مسبح رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قمدر این نشست تاکید کرد: برگزاری آموزش‌های متنوع هفتگی و ماهانه با حضور اساتید متخصص در این حوزه به کارفرمایان و علاقه‏‌مندان به موضوع کارآفرینی کمک شایانی خواهد نمود.
وی گفت: برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی در جهت ارتقای بهره‌وری و کیفیت آموزش در سطح استان بر برقراری ارتباط آموزشی تاکید کرد و ایجاد، استمرار و پایداری این روابط را بیش از پیش خواستار شد. وی ادامه داد: همچنین، ارائه آموزش های منجر به بهبود فضای کسب و کار شرکت ها هدف کلانی است که در نهایت موجب ارتقای بهره‌وری کسب و کارها و ایجاد فضای تعاملی و حضور اعضا در اتاق خواهد شد.
وی تصریح داشت: با اقدامات پیرامون دو هدف کلان فوق، فضای برقراری ارتباط در جهت تقویت تعامل و همکاری بین مراکز مختلف نیز هموار و باعث پیشرفت و رشد صنعت در استان قم خواهد شد.
گفتنی است در این نشست تقویم آموزشی کمیسیون با در نظر گرفتن جلسات حضوری، مجازی و یا سمینار تهیه ارائه گردید.
علی مسبح در پایان گفت: از آنجا که در استان سازمانهای آموزشی زیادی وجود دارند برنامه‌هایی جهت همسو کردن این پتانسیل‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر