طرح «کنترل کانون‌های گردوغبار استان قم» روی‌ میز سازمان برنامه و بودجه کشور

جلسه پیگیری اعتبارات مصوبات سفر و تامین مالی طرح ها و مسائل اولویت‌دار استان قم با حضور سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم و داوود منظور معاون رئیس جمهور برگزار شد.

سپهر اقتصاد-جلسه پیگیری اعتبارات مصوبات سفر و تامین مالی طرح ها و مسائل اولویت‌دار استان قم با حضور سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم و داوود منظور معاون رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی‌ استانداری قم، جلسه پیگیری اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قم و تامین اعتباری طرح ها و مسائل اولویت‌دار استان قم با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی و جمعی از معاونین و مدیران‌ استانداری قم و داوود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و برخی از مدیران ارشد این سازمان در تهران برگزار شد. 

در این جلسه مسائلی همچون پیگیری اعتبارات باقی مانده از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به استان قم و همچنین طرح ها اولویت دار استان در بخش های زیرساخت توسعه شهری، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و مسکن مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

تامین اعتبار پروژه های توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب شهر قم، نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و همچنین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در استان قم و پروژه های محورهای مواصلاتی استان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین باتوجه به مسئله مهم افزایش ریزگردها و گرد و غبار در استان قم طرح جامع استان قم برای «کنترل کانون‌های گردوغبار استان قم» به معاون رییس جمهور ارائه شد و مقرر گردید در جلسه ای با حضور کارشناسان سازمان منابع طبیعی و سازمان برنامه و بودجه این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

 در طرح اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در راستای بیابان‌زدایی و کنترل کانون های گرد و غبار استان قم اقداماتی پیش بینی شده است که پس از بررسی و تامین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه کشور عملیاتی خواهد شد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر