طعم محکومیت برای قاچاقچیان کالا

سپهر اقتصاد-مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از محکومیت ضبط کالا و جریمه بیش از 132 میلیارد ریالی برای قاچاقچیان انواع کالا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده حمل 500 بکس سیگار، 9 هزار و 304 قوطی قرص مکمل انرژی زا و 67 دستگاه گوشی تلفن همراهِ قاچاق به ارزش 90 میلیارد و 995 میلیون ریال در شعبه چهارم اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده و تعلیق گواهینامه رانندگی به مدت یکسال، متهمان را جمعاً به پرداخت 132 میلیارد و 995 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی خودروهای عبوری در محور قم به گرمسار، این کالاهای به ظن قاچاق را از یک دستگاه خودروی تریلر کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

ضبط و جریمه، تاوان قاچاق کالا

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از مجازات بیش از پنج میلیارد ریالی برای قاچاقچی انواع کالا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق انواع کالا از جمله 2 گونی پوشاک، 41 کارتن شامپو، 41 عدد ساعت مچی، یک کارتن عینک آفتابی، یک کارتن کراتینه مو و 72 عدد رنگ مو به ارزش سه میلیارد و 228 میلیون ریال در شعبه سوم اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و 28 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی از یک دستگاه خودروی سواری این کالاهای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر