عملیات اجرایی ساخت یک‌هزار و ۷۹۲ واحد مسکونی سایت طایقان قم آغاز شد

سپهر اقتصاد - معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت یک‌هزار و ۷۹۲ واحد در سایت طایقان، گفت: عملیات سفت‌کاری این واحدهای مسکونی تا ۲ ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

شهرام رضوان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه واحدهای سایت طایقان در مرحله سفت‌کاری امکان واگذاری به متقاضیان را خواهد داشت، اضافه کرد: زیربنای این واحدها ۹۰ مترمربع است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در فاز نخست این سایت، یک‌هزار و ۷۹۲ واحد ویلایی در متراژ ۱۸۰ و ۲۰۰ متری تحویل متقاضیان می‌شود.

معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم ادامه داد: عملیات آماده‌سازی این سایت پس از کلنگ‌زنی آن آغاز شده که هم اینک در بیش از ۵۰ درصد از اراضی آن آماده‌سازی نقشه‌های مربوط به معماری و طراحی واحدهای مسکونی، معابر و سرانه‌های عمومی نهایی شده‌است.

رضوان‌پور با بیان اینکه در سایت ۴۵۰ هکتاری طایقان چهار هزار واحد یک‌طبقه حیاط‌دار احداث خواهد شد، گفت: سایت نهضت ملی مسکن بر اساس همسازی با طبیعت و فضای زنده و تعاملی با همسایگان در حال اجرا بوده و هم اینک از زمان‌بندی انجام شده، عقب‌تر نیست.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر