قاچاق از محورهایی است که دشمنان بر روی آن برنامه‌ریزی کرده‌اند

قاچاق از محورهایی است که دشمنان بر روی آن برنامه‌ریزی کرده‌اند

سپهر اقتصاد-معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با بیان اینکه دشمن هدف خود را در جنگ ترکیبی بر مساله اقتصاد متمرکز کرده است، گفت: دراین‌بین قاچاق از محورهایی است که دشمنان بر روی آن برنامه‌ریزی کرده‌اند تا اجازه ندهند وضع اقتصادی کشور سامان یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، احمد حاجی‌زاده در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، گفت: در زمانی که کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد باید مدیران اقتصادی که فرماندهان این جنگ هستند، مانند دوران دفاع مقدس جان، وقت و آبروی خود را بر روی دست گیرند.

 وی اضافه کرد: وضعیت تبلیغات محیطی استان قم در پرداختن به مساله قاچاق کالا و ارز ناکافی است و در سطح شهر آثار اندکی از فرهنگ‌سازی در این مباحث دیده می‌شود.

 حاجی‌زاده با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه سالجاری، یادآور شد: دشمن درصدد است تا با ایجاد نارضایتی در بعد اقتصادی مانع از مشارکت بالا در انتخابات شود؛ قاچاق کالا و ارز یکی از مباحثی است که سبب ایجاد مشکلات معیشتی و نارضایتی در بین مردم می‌شود.

 وی با تاکید بر خودداری از اقدامات جزیره ای در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: موضوعات اقتصادی و رضایتمندی از وضع معیشت در افزایش مشارکت عمومی اثرگذار است.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر