قمی‌ها دو و نیم میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

سپهر اقتصاد-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: مردم نیکوکار قم در پویش یلدای مهربانی دو و نیم میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که این کمک‌ها تا قبل از شب یلدا به حساب آن‌ها واریز شد.


قمی‌ها دو و نیم میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با قدردانی از خیرین جهت مشارکت برای دستگیری از نیازمندان گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته در آستانه شب یلدا شاهد مشارکت خوب خیران در امر کمک به نیازمندان بودیم.

حجت‌الاسلام محمدطه مهری افزود: در آستانه شب یلدا به همت خیران استان بسته‌های معیشتی شامل آجیل، میوه، گوشت و تنقلات بین خانواده‌های مددجوی کمیته امداد استان توزیع شد. 

وی گفت: این کمک‌ها با سرانه خانوار‌های ۴ نفر به پایین دو میلیون ریال و برای خانوار‌های ۵ نفر به بالا سه میلیون ریال بصورت نقد و یا کالا اهدا شده است.

حجت الاسلام مهری، با اشاره به اینکه ارزش بسته‌های اهدایی تاکنون ۲۵ میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان قم با همکاری مراکز نیکوکاری این بسته‌ها را میان نیازمندان توزیع کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تاکید کرد: کمک‌های مردمی تا عصر روز سی‌ام آذرماه به حساب نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند واریز شد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر