قم از استان‌های پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن است

سپهر اقتصاد- نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به روند مطلوب اجرای طرح‌های تولید مسکن، گفت: قم یکی از استان‌های پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن است. 


حجت‌الاسلام حسن روحانی نژاد در حاشیه بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه طرح نهضت ملی مسکن در استان افزود: بهره‌برداری از این طرح‌ها در مدیریت وضعیت مسکن در کشور بسیار موثر است.

وی رسیدگی به وضعیت مسکن اقشار کم‌درآمد جامعه را از ضروریات بسیار مهم دانست و اظهار داشت: آماده‌سازی اراضی و تخصیص پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در ۲ شکل آپارتمانی و ویلایی باید با سرعت بیشتری احداث شود تا امید به خانه دار شدن مردم، زودتر تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد احداث کارخانه و کارگاه‌های تولید مصالح نوین و استاندارد در سطح کشور است و این موضوع در قم با احداث کارگاه‌های تولید بتن (بچینگ) – تولید شن و ماسه صورت گرفته‌است.

بهره‌برداری از ۲۹۳ واحد نهضت ملی مسکن قم در دهه‌ فجر

مدیرکل بنیاد مسکن قم نیز بیان داشت: در سایت ۱۷ هکتاری پردیسان بیش از یک‌هزار واحد مسکونی در حال احداث است که تعداد ۲۵۸ واحد شامل زیتون ۱۳-۱۴-۱۵ افتتاح شده و به مناسبت دهه مبارک فجر نیز تعداد ۲۹۳ واحد شامل زیتون ۱۲-۱۶-۱۷ به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص سایت طایقان نیز ابراز داشت: در حال حاضر عملیات احداث چهار هزار واحد در سایت طایقان آغاز شده‌است که این واحدها به صورت یک طبقه حیاط‌دار مطابق برنامه زمان‌بندی درحال اجرا می‌باشد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر