لزوم استفاده از تکنولوژی‌های روز برای افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی

می‌توان با ایجاد بستری برای ورود تکنولوژی‌های به روز در بخش کشاورزی و احیای خاک، موارد زیادی از خواسته‌های کشاورزان را جامه عمل پوشاند و بهره‌وری را افزایش داد.

سپهر اقتصاد-رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم گفت: می‌توان با ایجاد بستری برای ورود تکنولوژی‌های به روز در بخش کشاورزی و احیای خاک، موارد زیادی از خواسته‌های کشاورزان را جامه عمل پوشاند و بهره‌وری را افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی در همایش بزرگداشت روز جهانی خاک که با مشارکت کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی در سالن همایش های این اتاق برگزار شد، گفت: کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی قم در دوره دهم اقدامات خوب و موثری را انجام داده است و انشالله تا پایان این دوره برنامه‌های مختلفی را به پایان خواهند رساند و ما به عنوان بزرگترین پارلمان بخش خصوصی حمایت‌های لازم را از اقدامات کمیسیون‌ها خواهیم داشت.

رئیس اتاق بازرگانی قم با تاکید بر اهمیت داشتن خاک مناسب برای محصولات کشاورزی گفت: با توجه به اینکه کشاورزی جزو بخش‌هایی است که به دلیل عدم تامین منابع و حمایت‌های لازم توسط حاکمیت در سال‌های اخیر مطالبات زیادی دارند می‌توانیم با ایجاد بستری برای ورود تکنولوژی‌های به روز در بخش کشاورزی و احیای خاک، موارد زیادی از خواسته‌های کشاورزان را جامه عمل بپوشانیم.
عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران تصریح کرد: در مسیر اجرای برنامه‌های کمیسیون کشاورزی در اتاق بازرگانی قم از همراهی و همکاری نظرات همه عزیزان و فعالان در حوزه کشاورزی استقبال خواهیم کرد و امیدوارم در پایان دوره دهم در کنار همدیگر نقش خود را به عنوان بزرگترین حامی بخش خصوصی به خوبی ایفا کنیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر