لزوم فعال سازی ظرفیت های کمیسیون صنعت برای حل مشکلات تولیدکنندگان استان

سپهر اقتصاد-نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم بر لزوم فعال سازی ظرفیت های کمیسیون صنعت برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان تاکید کرد.

سپهر اقتصاد-نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم بر لزوم فعال سازی ظرفیت های کمیسیون صنعت برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد نوپوش در نخستین جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان قم که با حضور فعالان بخش صنعت در سالن جلسات این اتاق برگزار شد، تاکید بر اهمیت کمیسیون صنعت اظهار کرد: کمیسیون صنعت جزو مهم ترین کمیسیون های اتاق است و باید فعال و پویا، تمام صنعت گران استان را گرد هم آورده و ضمن شناسایی مشکلات و مسائل مبتلابه تولید و صنعت، در راستای حل مشکلات راهکار ارائه کند.
وی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی و فعالان بخش خصوصی ابزار قدرتمندی همچون شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را برای انتقال مسائل و مشکلاتشان در اختیار دارند خاطرنشان کرد: قطعا کمیسیون های اتاق خصوصا کمیسیون صنعت باید فعال تر از گذشته در راستای خوراک دهی به این شورا برای رفع مشکلات و سرعت بخشیدن به چرخ تولید گام بردارند.
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم از هیات رئیسه این کمیسیون نیز خواست تا با برگزاری منظم جلسات و دعوت از تمام فعالان بخش خصوصی بستر را برای اثربخشی بیشتر این کمیسیون فراهم کنند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر