مجوزهای کاغذی در استان قم تا پایان سال باطل می‌شود

سپهر اقتصاد-رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان قم، گفت: بر اساس مصوبه دولت تمام مجوز‌های کاغذی تا پایان امسال باطل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مهدی فراهانی، رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه تمام مجوز‌های کاغذی تا پایان امسال باطل خواهد شد، از اشخاص حقیقی و حقوقی خواست که برای به روز رسانی مجوز‌های خود به درگاه ملی مراجعه کنند و مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبه دولت از این به بعد هرگونه تسهیلات خدمات و تشویق‌ها فقط به مجوز‌هایی داده خواهد شد که کد یکتا داشته باشند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان شمار پرونده‌های درخواستی برای دریافت مجوز را در سال ۱۴۰۲، ۳۲ هزار فقره اعلام کرد و افزود: برای ۲۲۰۰۰ درخواست مجوز صادر شده است.

فراهانی یادآور شد: با راه‌اندازی درگاه ملی صدور مجوز‌ها از بسیاری از تخلفات و امضا‌های طلایی که پیشتر موجب آزار و اذیت و معطلی متقاضیان را به دنبال داشت به کلی حذف شده است.

وی افزود: پشتیبانی قوه قضاییه و دستگاه قضا در استان قم موجب شده است که صدور مجوز‌های کسب و کار با سهولت زیادی انجام شود و قم را در جایگاه نخست تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی در کشور قرار دهد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر