محوریت مباحث مالیاتی و حقوقی در تقویم آموزشی 1403 اتاق بازرگانی قم

سپهر اقتصاد-رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم گفت: مباحث مالیاتی و حقوقی، محورهای اصلی تقویم آموزشی سال 1403 اتاق بازرگانی هستند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، علی مسبح در نشست کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم، گفت: تقویم آموزشی سال 1403 در حال آماده سازی است که در این دوره‌ها نگاه ویژه‌ای به آموزش مباحث مالیاتی و حقوقی شده است و به زودی برای اجرا تقدیم هیئت رئیسه اتاق دهم خواهد شد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم ادامه داد: با وجود فعالیت گسترده موسسات و آموزشگاه‌های خصوصی و دولتی، هنوز فضای آموزشی در استان محل پیشرفت و رشد و توسعه است.

مسبح ضمن تاکید بر رویکردهای کمیسیون آموزش در برگزاری دوره‌های آموزشی افزود: جسارت، پیشرو بودن و نوآوری سه خصیصه ویژه‌ای است که سعی شده در انتخاب اساتید و برگزاری کلاس‌ها به کار گرفته شود.

رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق دهم گفت: ارتقای فرهنگ کار حرفه‌ای، بهره‌وری کسب و کارها و پژوهش و توسعه در امور آموزشی، از اصلی‌ترین مبانی سند چشم انداز آموزشی اتاق بازرگانی قم است.

وی همچنین با اشاره به تعاملات گسترده با بخش‌های حاکمیتی کشور برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف تعیین شده تصریح کرد: با اعلام حمایت اداره کل فنی و حرفه‌ای و با استفاده از تجهیزات موجود در این مجموعه به دنبال استفاده از تمام ظرفیت‌های آموزشی استان هستیم.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر