محیط زیست نیازمند حمایت جدی مردم و مسؤولان است

حفظ محیط زیست یک وظیفه همگانی بوده و همه اقشار مردم به ویژه بسیجیان باید در این جهت گام بردارند.

سپهر اقتصاد-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم گفت: با توجه به آسیب های جدی که در دهه های گذشته به طبیعت و محیط زیست وارد شده است، حفظ و حراست از این نعمت های خدادادی باید در اولویت برنامه ها قرار گرفته و مورد حمایت جدی قرار بگیرد.



سردار سید جواد هاشمی در دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه برای گذر از مشکلات و جبران عقب ماندگی های گذشته در تمامی حوزه ها، مدیران و مسؤولان باید حضوری فعال و جهادی در میدان داشته باشند، گفت: حفظ محیط زیست یک وظیفه همگانی بوده و همه اقشار مردم به ویژه بسیجیان باید در این جهت گام بردارند.
مسؤول سازمان بسیج ادارات استان قم از آمادگی پایگاه های بسیج برای حضور و مشارکت در امر حفاظت از محیط زیست خبر داد و گفت: باید آگاهی های لازم در رابطه با مبانی و مفاهیم محیط زیست در اختیار بسیجیان قرار بگیرد تا پس از ساماندهی مناسب در این جهت اقدام کنند.
محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این دیدار با اشاره به برخی چالش های زیست محیطی استان، بسیج را ظرفیتی عظیم برای مشارکت در پاسداری از محیط زیست عنوان کرد و افزود: برخی در حالی آب و خاک این کشور را آلوده و نابود می کنند که برای دفاع از آن خون شهدای بسیاری را تقدیم کرده ایم.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر