مدیریت صحیح و رفع بروکراسی اداری رشد تولید در استان را رقم می‌زند

امروز در شرایط تحریمی و سخت کشور بیشتر صنایع عمدتا درگیر بروکراسی‌های اداری و کمبود های داخلی از قبیل تأمین مواد اولیه تولیدی در کشور هستند که با مدیریت مطلوب‌تر این مشکلات رفع خواهد شد.

سپهر اقتصاد-رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی قم گفت: امروز در شرایط تحریمی و سخت کشور بیشتر صنایع عمدتا درگیر بروکراسی‌های اداری و کمبود های داخلی از قبیل تأمین مواد اولیه تولیدی در کشور هستند که با مدیریت مطلوب‌تر این مشکلات رفع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، در نشست کمیته صنایع غیر فلزی کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی قم بر این موضوع که در صورت قطع و یا کمبود انرژی و سوخت برخی واحدهای وابسته در استان خسارات زیادی به آنها وارد می‌شود تاکید شد.

محسن اسحاقی رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی قم در نشست کمیته صنایع غیر فلزی با تأکید بر اینکه تدبیر و مدیریت شبکه توزیع گاز استان و شرکت پخش فرآورده های نفتی در فصل زمستان حیاتی خواهد بود گفت: فصل زمستان برای صنایع فلزی بسیار اهمیت دارد چراکه در صورت قطعی منابع سوختی و یا گاز واحدها و نبود سوخت جایگزین، کوره‌های موجود در این صنایع بر اثر سرد شدن و گرم شدن مجدد آسیب جدی خواهند دید و خسارات مالی زیادی به بنگاه اقتصادی وارد می‌کند.

وی همچنین این مسئله را در واحدهای غیر فلزی به نحوی دیگر زیان بار دانست و افزود: اگر تأمین سوخت واحدهای صنعتی در ایام فصل سرد تأمین نشود مشکلات واحد های تولیدی دو چندان خواهد شد.
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی قم گفت: امروز در شرایط تحریمی و سخت کشور بیشتر صنایع عمدتا درگیر بروکراسی های اداری و کمبودهای داخلی از قبیل تأمین مواد اولیه تولیدی در کشور هستند که با مدیریت مطلوب‌تر این مشکلات رفع خواهد شد.

گفتنی است کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی قم با هدف احصاء و رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی با تشکیل پنج کمیته در 13 رسته ذیل خود، موضوعات مختلف در حوزه های تخصصی را پیگیری می کند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر