مرغ چینی‌ ها غاز است

با وجود تولید موتورسیکلت‌های برقی در کشور و از جمله قم، شهردار تهران به دنبال واردات این محصول از کشور چین است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ مدیر عامل این واحد صنعتی دانش بنیان می‌گوید: ما هم اکنون سالانه ۱۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی تولید می‌کنیم که در صورت نیاز بازار توانایی داریم این رقم را تا ۱۰ برابر و حتی بیشتر افزایش دهیم.
 ابوطالبی افزود: ما پیش از سفر دکتر زاکانی به چین بار‌ها و بار‌ها به وسیله تلفن و نامه این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را به شهرداری تهران اعلام کردیم و حتی خواهش کردیم که تیم کارشناسی آنها از این مجموعه بازدید کنند، اما متاسفانه حتی یک پاسخ هم داده نشد.
 وی گفت: این کارخانه برخلاف سایر شرکت‌های تولید موتور سیکلت به جای مونتاژ، همه قطعات موتور را تولید می‌کند و توانایی دارد که حتی نیاز سایر شرکت‌های تولید کننده موتور سیکلت برقی کشور را نیز تامین کند. 
ابوطالبی سرعت و خدمات پس از فروش و ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان بودن این موتور‌ها نسبت به مشابه خارجی را از ویژگی‌های محصولات این کارخانه برشمرد.
چندی پیش شهردار تهران در سفر به چین خرید موتور سیکلت برقی را دنبال کرد و این خبر در حالی رسانه‌ای شد که در کشور و از جمله قم واحد‌های بزرگی هستند که توانایی تولید موتورسیکلت برقی را دارند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر