مسئله اول استان گرد و غبار است

همراهی مدیران استانی و شهری باعث تسریع در پیشرفت و آبادانی می‌شود

استاندار قم در نشستی صمیمی با خبرنگاران صدا و سیمای قم با بیان گزارش عملکردی در خصوص مسائل مهم پیش روی استان، از برگزاری جلسات متعدد با رئیس جمهور برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در این جلسه دغدغه پیگیری مشکلات مردمی از سوی خبرنگاران صدا و سیما را نشان سلامت و اعتقاد آن‌ها به اصول حرفه‌ای و خبری دانست و گفت: مردم شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و اگر جایی خلایی وجود دارد به کار مسئولان بر می‌گردد و ما باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به حضور دو ساله تیم حاضر در استاندرای قم گفت: در این فاصله بسیاری از کار‌ها و اقدامات انجام شده که بخشی از آن‌ها بیش از یک دهه روی زمین مانده بود و مواردی نیز وجود داشته که نیازمند یک تصمیم گیری ۵ دقیقه‌ای بوده و از این رو تمام تلاش ما از آغاز کار بر این است که هیچ مصوبه‌ای در استان گم نشود.

استاندار قم از طرح‌هایی مثل فرودگاه قم، منوریل و بسیاری دیگر از طرح‌های استان یاد کرد و با اشاره به مشکلات پیش روی آن‌ها و تلاش استان برای به بهره برداری رسیدنشان گفت: برخی از این‌ها در زمان اجرا حتی یک برگه مبنی بر طی کردن روند قانونی را در پرونده خود ندارند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بهره برداری از دریاچه نمک، پیگیری مشکلات بافت فرسوده، مترو و برخی دیگر از طرح‌های استان که در حال انجام است گفت: باید در خصوص تخصیص بودجه‌ها الویت‌های مردم در نظر گرفته شود؛ که در این خصوص از نظر من الویت نخست رسیدگی به مشکلات مردم قم مسئله گرد و غبار است و جلسات متعددی برای آن برگزار شده است و طرح‌هایی برای مقابله با آن آماه است که نیازمند منابع مالی است.

استاندار قم با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر پیگیری مصوبات سفر به قم گفت: با عزمی که وجود دارد تلاش می‌شود همه مصوبات اجرایی شود و در این خصوص مسائل مربوط به بهره برداری از دریاچه نمک رو به حل شدن است و به سامان راساندن مسئله فرودگاه، بهره برداری از مترو و دیگر طرح‌ها نیست در دست اقدام است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر