مسائل زیست محیطی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم رصد می‌شود

سپهر اقتصاد - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: با استفاده از ظرفیت آزمایشگاه‌ تخصصی سنجش آلایندگی(آزمایشگاه همکار) که با هزینه ۱۰ میلیارد ریالی تجهیز شده‌است، مسائل زیست محیطی ناشی از فعالیت‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را از نزدیک رصد می‌کنیم.

محمود داودآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص بیان داشت: ما در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در کنار توجه به موضوع تولید و گسترش فعالیت‌های صنعتی به رعایت مسائل زیست محیطی اهتمام جدی داریم و بر اساس رسالت اجتماعی که برای خود تعریف کردیم، این موضوع را به جد دنبال می‌کنیم.

وی تاکید کرد: می‌خواهیم منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در کنار رشد سریعی که درموضوع سرمایه‌گذاری،‌ تولید و اشتغال تجربه می‌کند،‌ در موضوع رعایت مسائل زیست محیطی نیز سرآمد باشد و به همین منظور با همکاری بهره‌برداران واحدهای تولیدی مستقر در منطقه، پایش سطح آلایندگی ناشی از فعالیت واحدها به صورت مداوم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین موضوع گسترش فضای سبز و درختکاری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با استفاده از ظرفیت اقلیمی خوب منطقه به جد دنبال می‌شود که این موضوع نیز در کنار طرح‌های پایش آلایندگی واحدهای تولیدی، تاثیر بسزایی در ارتقا سطح استانداردهای زیست محیطی خواهد داشت.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر