مسیر دستجرد- آشتیان در حوزه قم بهسازی شد

سپهر اقتصاد - سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: مسیر دستجرد- آشتیان (حوزه استان قم) به طول ۶ کیلومتر با اعتبار۲۰ میلیارد ریال بهسازی شد.

محمد معارف وند  در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: جاده دستجرد- آشتیان، در میان مسیرهای فرعی استان‌های قم و مرکزی قرار دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی شهر دستجرد (بخش سلفچگان) و توابع آن و نیز وجود جاذبه های گردشگری از حجم ترافیک چشمگیر برخوردار است.

وی اضافه کرد: جاده دستجرد- آشتیان، ضمن آن که یکی از مسیرهای دو استان قم و مرکزی است، روستاهای جریک آغاج، آمره، زیزگان را به هم پیوند می دهد.

سرپرست اداره نگهداری راه‌های استان قم در باره مهم‌ترین اقدامات فنی - اجرایی طرح بهسازی این مسیر اظهار کرد: تنظیف سطح زیرین، تک کت امولسیونی، و اجرای ماسه آسفالت از اهم اقدامات فنی - اجرایی این اداره کل در بهسازی جاده دستجرد- آشتیان بوده‌ است.

معارف وند ادامه داد: با عنایت به پی گیری‌های صورت‌گرفته در راستای مصوبات سفر استاندار به بخش خلجستان و موقعیت ترافیکی آن، پروژه در ۱۰ روز و در نیمه اردیبهشت‌ امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سرپرست اداره نگهداری راه‌های قم گفت: همه هزینه‌های اجرایی این طرح مهم عمران جاده‌ای از محل اعتبارهای استانی و در بازدید استاندار از بخش خلجستان، تامین شده‌ است.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر