مشارکت اتاق بازرگانی و جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش

سپهر اقتصاد-رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم گفت: مشارکت در برگزاری دوره‌های آموزشی حوزهٔ گردشگری و همکاری‌های دو جانبه بین کمیسیون آموزش و پژوهش با جهاد دانشگاهی سرعت میگیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، علی مسبح در جلسه‌ مشترک هیات رئیسه کمیسیون آموزش و پژوهش با معاون آموزش جهاد دانشگاهی قم، با اشاره به فعالیت‌های این کمیسیون و دیدگاه اتاق بازرگانی نسبت به هم‌افزایی‌های به عمل آمده بیان کرد: از آنجا که موازی‌کاری‌های آموزشی موجب هدررفت انرژی و سرمایه‌های ملی و استانی بسیاری می‌شود، کمیسیون آموزش از این مسئله صرف‌نظر کرده و نپرداختن به این موضوع، مخاطبانِ مشتاق آموزش جامعه را نیز دلسرد کرده و زمینه‌ساز کوچک شدن این قشر می‌شود.

محمد رستمی معاون آموزش جهاد دانشگاهی استان هم ضمن بیان توانمندی‌های استانی و ملی جهاد دانشگاهی اضافه کرد: پژوهشگاه گردشگری جهاد دانشگاهی در سطح ملی سابقه چندین ساله داشته و در سطح استانی نیز علاوه بر آن در حوزه توریسم‌درمانی ورود کرده‌ایم. افزون بر آن، مدارک ارائه شده از سمت جهاد دانشگاهی دارای اعتبار فراملی بوده و قابل ترجمه است و مورد استقبال مشتاقان آموزش قرار گرفته است.

وی با اشاره به ۷۰۰ نفر عضو هیئت علمی در جهاد دانشگاهی، آنرا ذخیره‌های تکرار‌نشدنی خواند و پیشنهاد ارائه مدرک معتبر با تأیید همزمان اتاق بازرگانی و جهاد دانشگاهی و دوره‌های آموزشی مطرح کرد و گفت:  ما برای رقم زدن کاری متفاوت در کنار اتاق بازرگانی هستیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر