مشکل آب ۲۳ روستای جعفرآباد با احداث مجتمع آبرسانی قاهان حل خواهد شد

سپهر اقتصاد - فرماندار شهرستان جعفرآباد با اشاره به طرح‌های در حال انجام برای حل افت فشار آب در این شهرستان، گفت: برای حل مشکل ۲۳ روستای این شهرستان مجتمع آبرسانی قاهان در حال احداث است.

ذبیح‌اله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مجتمع طی ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پیش‌بینی اعتبار ۵۵۰ میلیاردریالی برای احداث این مجتمع آبرسانی، خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح و رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان و جداسازی کامل آب شرب از سایر مصارف، بخش عمده‌ای از مشکل کمبود و فشار آب در روستاهای این بخش مدیریت می‌شود.

فرماندار شهرستان جعفرآباد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: برای تامین پزشک در روزهای تعطیل و تامین آمبولانس نیز در قالب سفر اخیر استاندار به بخش قاهان تصمیمات خوبی گرفته شده‌است.

وی با اشاره به تصویب اجرای طرح هادی در ۲ روستای نویس و کهندان این شهرستان، عنوان کرد: با اجرای این طرح انتظار توسعه و مهاجرت معکوس به روستاهای این شهرستان گردشگرپذیر تقویت می‌شود.

فرماندار شهرستان جعفرآباد خاطرنشان کرد: در قالب سفر هفته گذشته استاندار قم به شهرستان جعفرآباد در مجموع ۲۶ مصوبه با هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال تصویب شد که باید تا اردیبهشت‌ماه سال آینده اجرایی شوند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر