موتورسیکلت چالش ترافیکی شهر قم است

سپهر اقتصاد-رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: امروز موتورسیکلت‌ها یکی از چالش‌های ترافیکی شهر قم است که نیاز است برای آن راهکاری اندیشیده شود.

به گزارش شهرنیوز، مجید اخوان در یکصد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: امروز موتورسیکلت‌ها یکی از چالش‌های ترافیکی شهر قم است که نیاز است برای آن راهکاری اندیشیده شود.

وی تصادفات موتورسیکلت در شهر قم را نگران‌کننده دانست و افزود: کشته شدن این تعداد شهروندان که راکب موتورسیکلت هستند نیاز به بررسی داشته و آموزش می‌تواند بخشی از این مشکلات را حل کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم سپس به استفاده دخانیات در بوستان‌های شهر نیز اشاره کرد: امروز استفاده از قلیان در شهر قم آمار بالایی داشته و در هیچ بوستانی نیست که با این صحنه روبه‌رو نشویم.

وی با مقایسه شهر قم با سایر شهرها تأکید کرد: این حجم از استفاده از دخانیات به‌خصوص قلیان در سایر شهرها دیده نمی‌شود و نیاز به کار فرهنگی و ایجاد محدودیت‌هایی در این حوزه داریم.

اخوان در پایان یادآور شد: شرایط بوستان‌ها زیبنده شهر قم نیست و نیاز است در حوزه آسیب‌های اجتماعی به این دو مقوله آموزش و فرهنگ توجه بیشتری شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر