نساجی و صنایع وابسته از کمبود سرمایه رنج می‌برند

سپهر اقتصاد-رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی قم گفت: صنعت نساجی و صنایع وابسته به آن در قم با وجود اشتغالزا بودن، از کمبود سرمایه‌گذار رنج می‌برد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محسن اسحاقی فرد در نشست کمیته کارگروه نساجی کمیسیون صنعت که با حضور فعالان این صنعت برگزار شد اظهار داشت: اتاق قم در نظر دارد با شناساندن هرچه بهتر ظرفیت‌های صنعت نساجی قم به صاحبان این صنعت در کشور، زمینه‌های ورود سرمایه را آماده کند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم ضمن تاکید بر به اهمیت شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ادامه داد: در جلسه بعدی این شورا سعی بر این خواهد بود که از صنایع مختلف، نمایندگانی حضور داشته باشند تا مشکلات به طور تخصصی مورد بحث و گفتگو قرار بگیرد.

اسحاقی با اشاره به کاهش نزولات جوی که امسال شاهد آن بودیم ادامه داد: با این وجود پیش بینی می‌شود در تابستان سال آتی شاهد قطع برق‌های گسترده در صنایع استان باشیم که اتاق قم در جهت رفع این مشکل جلساتی را با حضور نمایندگان شرکت برق و شرکت شهرک‌ها برگزار کرده است.

وی با انتقاد از اینکه در سال‌های قبل کارخانجات نساجی در اولویت قطع حامل‌های انرژی بودند افزود: قطع برق و گاز خسارت‌های مختلفی به صاحبان صنایع می‌زند که عمده‌ترین آن، تعطیلی کارخانه‌ها و به تبع آن کاهش تولید و سرمایه و در نتیجه تعدیل نیروی کار است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر