نظارت برای مقابله با گرانفروشی با جدیت ادامه یابد

سپهر اقتصاد-استاندار قم بر لزوم استمرار و جدیت هرچه بیشتر در نظارت و کنترل قیمت ها برای مقابله با گران فروشی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در جلسه بررسی راهکارهای اجرای طرح کاسبان امین در قم باحضور برخی رئیسان اتحادیه ها، با بیان اینکه نظارت ها نفش مهم و موثری در کنترل قیمت ها و خدمت رسانی هرچه بهتر اصناف به مردم دارد، گفت: همچنان جدی و قاطع با کاسبانی که خود را متعهد به رعایت قیمت های مصوب اتحادیه نمی دانند باید برخورد شود.

وی افزود: هر اتحادیه ای در استان باید با تمام توان در خدمت مردم باشد و ساز و کارش مبتنی بر عدالت و توزیع منظم و مناسب کالا در ایام و مناسبت های مختلف تنظیم شود.

استاندار تصریح کرد: در راه تشوق مردم به خرید کالا از کاسبان امین از ظرفیت رسانه ملی به نحو مطلوب استفاده و تبلیغات لازم برای ضرورت پایبندی کاسبان به عرضه کالا با قیمت و کیفیت مناسبت انجام شود.

در این جلسه برخی از رئیسان اتحادیه های استان، موانع و مشکلات پیش روی اجرای طرح کاسبان امین را بیان کردند و خواستار تعامل هرچه بیشتر با کاسبان خوش نام و سابقه در استان شدند.

گفتنی است در قالب اجرای طرح کاسبان امین، برخی فعالین صنوف و اتحادیه های استان اقدام به فروش کالا با قیمت مناسب به مردم کرده و نقش موثری در جهت مقابله با گران فروشی و کنترل بازار ایفا می‌کنند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر