نقش فناوری اطلاعات در ارتقاء بهره وری بسیار پر اهمیت است

نقش فناوری اطلاعات در افزایش بهره وری بسیار با اهمیت است

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری قم درآئین تکریم و معارفه مدیر جدید دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قم گفت: نقش فناوری اطلاعات در افزایش بهره وری بسیار با اهمیت است و در سالهای اخیر شاهد سرمایه گذاریهای بسیار سنگینی برای تجهیز سازمان ها به امکانات فناوری اطلاعات در کشور هستیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با تاکید بر اهمیت فناوری اطلاعات در سازمان ها افزود: تحولات شتاب دهنده محیطی خصوصا در فناوری اطلاعات امروزه نقش حیاتی برای ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی ایجاد کرده است بگونه ای که بدون استفاده از آن عملا بسیاری از کارها متوقف می شود.

سید مهدی قریشی رویکرد دولت سیزدهم در خصوص دولت هوشمند را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدواریم با تحولات صورت گرفته در دولت مردمی بتوانیم بیش از پیش شاهد ارتقای کمی و کیفی خدمات و پیاده سازی کامل دولت الکترونیک و در نتیجه افزایش رضایت مندی مردم در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پایان سال جاری گفت: بخش زیادی از این انتخابات مبتنی بر فناوری اطلاعات قرار داده شده که باید با برنامه ریزی درست بهترین کیفیت برگزاری انتخابات را داشته باشیم و از ابزار فناوری اطلاعات برای افزایش سرعت و دقت خصوصا سلامت و صحت انتخابات استفاده نماییم.

در پایان این مراسم از خدمات مهندس فرخی مدیر قبلی فناوری اطلاعات استانداری تقدیر و مهندس میثم سلطانی برای مدیریت جدید دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قم معرفی گردید.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر