نمایشگاه‌ خدمات و کسب‌وکار در قم برگزار می‌شود

بانک‌های عامل استان تعهد دارند دو هزار و ۷۴۸ میلیارد تومان منابع مالی به بخش تولید تزریق کنند.

سپهر اقتصاد-مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: نمایشگاه معرفی خدمات و کسب‌وکار با رویکرد بازاریابی تجارت به تجارت از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه در قم برگزار می‌شود.

عباس شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: با ابلاغ وزارت صمت به کلیه استان‌ها مقرر شده که نمایشگاه خدمات و کسب و کار با رویکرد بازاریابی تجارت به تجارت تا پایان شهریورماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شود.
وی افزود: تا به امروز استان‌های گیلان، همدان و خراسان رضوی این نمایشگاه را برگزار کرده‌اند، در استان قم نیز این نمایشگاه را از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان قم واقع در کیلومتر ۱ اتوبان قم – تهران برگزار خواهد شد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی ۳۲ عنوان خدمت به بازدیدکنندگان از نمایشگاه دانست و تصریح کرد:منظور از بازاریابی تجارت به تجارت به این معناست که کسب و کاری که طرف معامله آن کسب و کار دیگری است در این نمایشگاه معرفی خواهد شد و در تلاش هستیم که در این نمایشگاه حداقل ۲ خدمت از سوی غرفه‌داران ارائه گردد.
شیرمحمددی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری همچون اداره کار، تامین اجتماعی، پارک علم و فناوری، فنی و حرفه‌ای و... حضور خواهند داشت و همزمان با برگزاری این نمایشگاه دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی دستگاه‌ها نیز برگزار می‌شود.
وی در پایان افزود: توانمندسازی و توسعه فناوری و حضور بیشتر استارت‌آپ‌ها در استان از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه برای ما خواهد بود. 
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر