نگاه بانک ها به حمایت از بخش خصوصی متناسب با توسعه صنعت استان تغییر کند

نگاه بانک ها به حمایت از بخش خصوصی متناسب با توسعه صنعت استان تغییر کند

سپهر اقتصاد-رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم با تاکید بر اینکه متناسب با تغییر ظرفیت های شهر قم نگاه بانک ها به آن تغییر نکرده است گفت: بانک ها باید اختیارات استان ها را متناسب با شرایط استان ها افزایش داده تا بتوانند متناسب با سرمایه شهرها تسهیلات به آنها ارائه شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی در دیدار اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی با نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت، با تاکید بر تغییر شهر قم به یک شهر صنعتی اظهار کرد: طی دو دهه گذشته شاهد رشد قابل توجهی در واحدهای صنعتی بوده ایم و قم به چهارمین شهر صنعتی کشور تبدیل شده است.


وی با تاکید بر اینکه متناسب با این تغییر ظرفیت های شهر قم نگاه بانک ها به آن تغییر نکرده است تصریح کرد: بانک ها باید اختیارات استان ها را متناسب با شرایط استان ها افزایش داده تا بتوانند متناسب با سرمایه شهرها تسهیلات به آنها ارائه شود.
رئیس اتاق بازرگانی قم خواستار افزایش همکاری مشترک شبکه بانکی استان با اتاق بازرگانی شد و افزود: اگر بانک ها با بخش خصوصی بیش از پیش شود قطعا سرمایه های بانکی نیز در استان تقویت می شود.
وی یکی از اولویت های اتاق بازرگانی را حمایت از شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: به همین منظور بانک ها نیز باید به دنبال حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان باشند.
حمیدرضا شریفیان نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های حمایتی بانک تجارت برای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی اظهار کرد: ما آماده همکاری با اتاق بازرگانی قم برای ارائه مشاوره های تامین مالی، تشکیل کمیته کارشناسی ارائه تسهیلات به فعالان بخش خصوصی و ارائه تخفیفات ویژه برای اعضا جهت صدور ضمانت نامه های بانکی هستیم.
انتهای پیام/

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر