نگاه ویژه مدیریت استان قم به صنایع حامی ورزش

بانک‌های عامل استان تعهد دارند دو هزار و ۷۴۸ میلیارد تومان منابع مالی به بخش تولید تزریق کنند.

سپهر اقتصاد- مدیرکل دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه صاحبان صنعت حمایت بیشتری از ورزش استان داشته باشند گفت: واحدهای صنعتی که به حوزه ورزش ورود کنند مجموعه مدیریت قم نگاه ویژه‌تری نسبت به آن‌ها خواهد داشت.


به گزارش  روابط عمومی استانداری قم، عباس شیر محمدی درگفت وگویی اظهار کرد: واقعیت این است که استاندار قم نگاه مثبتی به حوزه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی دارد و طی این مدت گام‌های مثبتی در این حوزه برداشته است، در دیدار با روسای هیات‌های ورزشی مسائل خوبی رد و بدل شد و مسئولان ورزش قم نسبت به آینده امیدوارتر شدند.
وی افزود: در جلسه اخیر استاندار در راستای حل مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی ورزش قم پیشنهاد تشکیل کمیته اقتصادی با مسئولیت دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم را داد.
شیرمحمدی تصریح کرد: کمیته اقتصادی ورزش قم با حضور اعضای اتاق بازرگانی و فعالان حوزه تولید و صنعت، مشاوران ورزشی در استان تشکیل خواهد شد، مسئله‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که باید شاهد حمایت صنعت از ورزش قهرمانی باشیم.
وی گفت:‌ ورزش یکی از ظرفیت‌های خوبی است که اگربه آن توجه شود می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و سلامت جلوگیری کند. توسعه ورزش در استان می‌تواند در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.
وی در ادامه گفت: هیات‌های ورزشی اگر به دنبال توسعه هستند باید یک برنامه چهار ساله پویا و هدفمند در راستای برنامه‌های خود آماده کنند، مسئولین هیات‌ها درصورتی که برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند ما در مدیریت استان آمادگی این را داریم ارتباط صنعت با ورزش را افزایش دهیم.
شیرمحمدی تاکید کرد: در مقابل واحدهای صنعتی نیز باتوجه به مسئولیت اجتماعی که دارند باید نسبت به توسعه ورزش اهتمام بیشتری داشته باشند، این نوید را به صاحبان صنعت می‌دهم درصورتی که از ورزش حمایت کنند ما نیز در مدیریت استان نهایت تعامل و نسبت به آن‌ها نگاه ویژه‌تری خواهیم داشت.
وی گفت: طی روزهای اخیر جلسات مشترک خوبی با صاحبان صنعت و مسئولین هیات‌های ورزشی قم داشته‌ایم، خبرهای خوبی از خروجی این جلسات در روزهای آینده به استحضار خانواده بزرگ ورزش قم خواهد رسید.
وی در پایان بیان کرد: اقدامات ما در این عرصه پیرو تصمیمات و نگاه مثبت استاندار قم به این حوزه است، ما برای حمایت و توسعه ورزش در استان پای کار هستیم تا شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران عزیزمان در آوردگاه‌های ملی و فراملی باشیم.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر