نیمه‌شعبان در قم با خدمات حداکثری به مردم برگزار شود

سپهر اقتصاد-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم، بر لزوم برنامه‌ریزی همه‌جانبه برای برگزاری آیین معنوی نیمه‌شعبان در این استان با حضور گسترده مردم و خدمات حداکثری به آنان تأکید کرد.


به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، ابراهیم معتمدی اظهار کرد: اگر در سال‌های گذشته تجربیاتی از نوع نارضایتی‌ها و کمبودها وجود دارد، باید در این مرحله ارزیابی و به شکل کامل برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم افزود: ‌ملاحظات امنیتی، رفاهی و خدمت‌رسانی در اولویت همه امور است، باید کوشش کنیم که نیمه‌شعبان که با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود، با کیفیت بسیار بالایی از حیث خدمت‌گذاری صورت گیرد. 

او گفت: تسهیل حرکت مردم در مسیر راهپیمایی معنوی نیمه‌شعبان و خدمت‌گذاری مناسب به آنان و همچنین حمل‌ونقل بهینه و پرهیز از اتفاقاتی که در سال‌های قبل که در برخی اوقات موجب ترافیک‌های سنگین شده ‌بود، باید در این کمیته‌های تخصصی مورد توجه باشد.

او خاطرنشان کرد: همه باید سعی کنیم که یک جشن بزرگ معنوی که بیعت همگان با امام زمان(عج) است، به بهترین شکل ممکن برگزار شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم، به سرویس‌دهی مناسب برای برگشت زائران نیز تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌های استان برای ایجاد بستر رفاهی و خدمت‌رسانی و امنیتی به مردم استفاده کنیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر