هدف‌گذاری اشتغال در بخش صنعت قم ۱۰۰ درصد محقق شد

سپهر اقتصاد- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: با تلاش صورت گرفته و همکاری بخش خصوصی، هدفگذاری ایجاد اشتغال در بخش صنعت قم طی سال گذشته به صورت صد در صد و حتی بیش از آن محقق شد.

اکبر ابدالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: در همین رابطه میزان تعهد ایجاد اشتغال بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم در سال ۱۴۰۲، اشتغالزایی برای پنج هزار نفر بود که در جریان آخرین پایش صورت گرفته، مشخص شد بیش از این تعداد یعنی پنج‌هزار و ۱۷۱ مورد اشتغال در بخش‌های یاد شده ایجاد شده‌است.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: بخش صنعت در استان قم یکی از نمونه‌های موفق فعالیت مردمی و بخش خصوصی در حوزه اقتصاد است و تقریبا تمام واحدهای تولیدی ما به صورت غیر دولتی و توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

وی تاکید کرد: صنعتگران استان که در سال ۱۴۰۲ در زمینه افزایش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دادند، در سال جدید نیز بر اساس راهبرد و شعار تعیین شده حرکت خواهند کرد و به طور حتم با حمایت دستگاه‌های دولتی از فعالان این حوزه، ما شاهد جهش فعالیت‌های تولیدی در قم خواهیم بود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر