هشدار رئیس کل دادگستری قم به خودرو‌های شوتی

سپهر اقتصاد-رئیس کل دادگستری استان قم با هشدار نسبت به خودرو‌های شوتی گفت: برخورد جدی با اشد مجازات با این خودرو ها در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار دارد.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس کل دادگستری استان قم در جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان قم با بیان اینکه یکی از مصوبات جلسه امروز برخورد با خودرو‌های شوتی است و عوامل پلیس و راهداری و هرکس در مسئولیتی است باید برخورد جدی با تخلفات این خودرو‌ها و تخلفات آنان داشته باشند.

 وی اضافه کرد: در مجتمع تصادفات به مدیران مربوطه تذکر داده شده و در مصوبه امروز قرار شد با این خودرو‌ها با اشد مجازات برخورد شود
حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه با هدف برخورد جدی و سخت‌تر با خودرو‌های شوتی در صورت کشف کالای قاچاق تحت عناوین جزایی عمیق تری با اشد مجازات با این دسته از خودرو‌ها برخورد می‌شود گفت: در ۵ ماهه امسال در بعضی از پرونده‌ها به جهت کشف کالای قاچاق و ... جرم آنان مسجل شده و خودروی شوتی توقیف و با آنان برخورد قضایی لازم صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم نیز در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ دوربین ثبت تخلف در شهر قم فعال هستند گفت ۴ دوربین ثبت تخلفات در بلوار شهید خداکرم، ۵ دوربین در بلوار غدیر و ۱۰ دوربین نیز در پردیسان تا پایان سال نصب و راه اندازی خواهد شد تا تخلفات رانندگی را ثبت و کنترل نماید.

در جلسه پیشگیری از جرم استان قم در دادگستری موضوعاتی مانند تعیین جدول زمان بندی، اصلاح و رفع ۶۶ نقطه حادثه خیز در شهر قم، سامان دهی دوربین‌های شهری و جاده‌های برون شهری، تکمیل دوربین‌های نظارتی و تردد شمار وپلاک خوان معابر حادثه خیز، و اعمال قانون و برخورد با وسایل نقلیه پرخطر از جمله مواردی است که در جلسه امروز مطرح شد

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر