هفت هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن قم در حال ساخت است

سپهر اقتصاد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: چهار هزار واحد ویلایی حیاط‌دار به همراه سه هزار واحد آپارتمانی طرح نهضت ملی مسکن در این استان در حال ساخت است.

محمد اطهری در حاشیه بازدید مدیرکل و دبیر شورای مشاوران وزرا در دستگاه‌های اجرایی از طرح‌های نهضت ملی مسکن قم، در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: هم اینک یک‌هزار و ۳۴۰ واحد در سایت ۱۷ هکتاری و حدود هزار و ۸۰۰ واحد نیز در سایت ۲۲ هکتاری پردیسان به‌صورت آپارتمانی توسط بنیاد مسکن قم در دست احداث است.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای نهضت ملی مسکن قم در سایت‌های ۱۷ و ۲۲ هکتاری شهرک پردیسان از پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد برخوردار بوده و تا پایان سال ۱۴۰۳ در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

اطهری ادامه داد: همچنین چهار هزار واحد یک‌طبقه حیاط‌دار نیز در سایت ۴۵۰ هکتاری طایقان نیز توسط بنیاد مسکن در دست آماده‌سازی و احداث است.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن استان قم با در اختیار داشتن تجهیزات و نیروی فنی به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا هر چه زودتر واحدهای این طرح کلان ملی را تحویل متقاضیان بدهد.

مدیرکل و دبیر شورای مشاوران وزرا دردستگاه‌های اجرایی نیز ابراز داشت: دغدغه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران حل مشکل مسکن ایثارگران است و هنوز تعداد زیادی از این خانواده‌ها در روستاها و شهرها فاقد مسکن هستند.

رضا رحیمی نسب گفت: ایثارگرانی که نه خانه شخصی دارند و نه زمین دولتی دریافت نموده‌اند برای دریافت مسکن دارای اولویت هستند.

وی ادامه داد: هماهنگی خوبی میان بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت راه و شهرسازی، و بنیاد مسکن انجام شده و تا زمان فعالیت دولت سیزدهم مشکل مسکن ایثارگران رفع خواهد شد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر