همایش «سفر، زیارت و سلامت» در قم برگزار می‌شود

همایش «سفر، زیارت و سلامت» در قم برگزار می‌شود

سپهر اقتصاد-رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم گفت: به منظور سیاستگذاری‌های راهگشا و آشنایی بیشتر و معرفی ظرفیت های استان، همایش «سفر، زیارت، سلامت» در قم برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، نشست مشترک کمیسیون گردشگری، دانشگاه علوم پزشکی استان قم و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی تشکیل شد. شهاب علی عرب رئیس کمیسیون گردشگری و امور نمایشگاهی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم در این جلسه گفت: استان قم به واسطه سابقه تاریخی و مذهبی از دیر باز جایگاه برگزاری همایش های بین المللی بوده که نتایج قابل توجهی را نیز به دنبال داشته است.

وی اظهار داشت: در این راستا به همت دانشگاه علوم پزشکی قم، اداره میراٍث و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم و به علت پتانسیل بالای خدمات پزشکی و سلامت این استان، همایش «سفر، زیارت و سفر» در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذر برگزار می‌گردد.

علی عرب نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: هدف از این رویداد سیاستگذاری های راهگشا و آشنایی بیشتر و معرفی ظرفیت های استان به دیگر استانهای ایران جهت تعاملات بیشتر و تسهیل‌گری در امور گردشگری سلامت است.
گفتنی است پیش از این مقرر بود شهر های قم، مشهد و شیراز به عنوان شهرهای نخست، این همایش را برگزار کنند که در این بین استان قم به عنوان اولین شهر برای برگزاری اعلام آمادگی کرده و منتخب شده است. همچنین مقرر شده است در این همایش از استان های تهران، یزد و اصفهان نیز دعوت بعمل آید تا بتوان به نتایج مطلوب در راستای رشد و توسعه گردشگری سلامت دست یافت.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر