همراهی مدیران استانی و شهری باعث تسریع در پیشرفت و آبادانی می‌شود

همراهی مدیران استانی و شهری باعث تسریع در پیشرفت و آبادانی می‌شود

سپهر اقتصاد-استاندار قم با اشاره به اینکه باید از تجارب مسئولین با سابقه در امور مدیریتی استفاده کرد، گفت: همراهی بین مدیران استان و شهری از ارکان اساسی تسریع در پیشبرد اهداف و امور مدیریتی و پیشرفت و آبادانی است که باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه دیدار با اعضای شورای شهرهای تابعه که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم افزایش وحدت بین مدیران استان و مدیریت شهری در حل مشکلات مردم، بیان کرد: همه ما در یک مجموعه هستیم و وظیفه داریم در راستای حل مشکلات مردم تلاش کرده و گام‌های مثبتی برداریم.

وی افزود: تفاوتی بین مدیران نیست و هرکسی که دارای تجربه مثبت و موثر است باید در امور مسائل از ظرفیت و تجارب آن استفاده کرد. همراهی و اتحاد بین مدیران استان و شهری از ارکان اساسی تسریع در پیشبرد اهداف و امور مدیریتی و پیشرفت و آبادانی است که باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشت.

استاندار قم در ادامه جلسه درخصوص نیازمندی شوراها گفت: ظرف هفته‌های آینده لیستی از نیازمندی‌ها و مشکلات شوراهای شهر تهیه شود و سپس با مشارکت معاونت عمرانی اعضای شورای شهر به تهران رفته و با مدیران کشوری برای رفع نیازها رایزنی کنند. دولت در زمینه رفع مشکلات شوراها ظرفیت خوبی فراهم کرده که برای بهره‌مندی از آن‌ها نیازمند پیگیری در سطح ملی هستیم.

شاهچراغی درخصوص مصوبات سفرش به روستاها و بخش‌های استان قم خاطرنشان کرد: از ابتدای حضور بنده در استان مصوبات تمامی سفرها تهیه شده و در سامانه مربوطه ثبت شده است، در تلاش هستیم که مصوبه‌ای فراموش نشود و اگر قولی به مردم داده‌ایم عملی شود.

وی اشاره کرد: تمامی مدیران استانی و شهری باید توجه داشته باشند اگر وعده‌ای می‌دهند قابلیت اجرا داشته باشد، وعده‌هایی که قابلیت تحقق ندارد برای مردم توقع ایجاد می‌نماید. در دفعات مختلف رخ داده که برای تحقق وعده‌ای که به مردم داده‌ایم بارها با وزارتخانه و مجموعه دولت رایزنی و مکاتبه کرده‌ایم، در مسائلی هم که نامه‌نگاری کفایت نکرده حضوری موضوع را در تهران و با مراجعه به دفتر مسئول کشوری رفته‌ایم.

شاهچراغی افزود: واقعیت این است که دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به مسائل شورای شهرها دارد و حمایت‌های خوبی در زمینه‌‌های مختلف از مدیریت شهری و شهرداری انجام داده است که باید تبیین شود.

استاندار قم تاکید کرد: توصیه می‌‎کنم بیش از گذشته نسبت به مطالبات برحق مردم احساس مسئولیت کنید، همه ما در هر پستی و منصبی که حاضر شدیم وظیفه داریم به مشکلات رسیدگی کرده و آن‌ها را حل کنیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر