همه رشته‌های دانشگاه صنعتی قم بازار کار دارد

سپهر اقتصاد- رییس دانشگاه صنعتی قم گفت: بر اساس آمار همه رشته‌های دانشگاه صنعتی قم بازار کار خوبی دارد و فارغ التحصیلان به سرعت در حوزه‌های مرتبط با تحصیل خود مشغول کار می‌شوند.

به گزارش ایرنا، جلال رضایی نور در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: دانشگاه صنعتی قم علاوه بر پیشرفت‌های چشمگیر علمی، امروز به یک دانشگاه موفق در عرصه کارآفرینی و اشتغال دانشجویان تبدیل شده‌است و بر اساس آخرین آمار توانسته‌ رتبه سوم کشور در اشتغال فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و رتبه هفتم کشور را در مقطع کارشناسی ارشد میان دانشگاه‌های دولتی به دست آورد.

وی افزود: این وضعیت نشان دهنده بهره‌وری بالای دانشگاه صنعتی قم است که توانسته با وجود برخی محدودیت‌ها نسبت به دانشگاه‌های بزرگ‌تر، این دستاوردهای مهم را در عرصه‌های علمی و اشتغال دانشجویان کسب کند، امروز تحصیل در دانشگاه صنعتی قم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در کانون توجه داوطلبان کنکور است و دانشجویان ورودی به این دانشگاه از تراز علمی بالایی برخوردار هستند.

وی گفت: دانشگاه صنعتی قم با داشتن ۷۲ عضو هیات علمی پذیرای ۲ هزار و ۸۰ دانشجو در ۲۸ رشته و گرایش تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی است و تلاش برای افزایش رشته‌ها و دانشجویان در قالب طرحی جامع در این دانشگاه دنبال می‌شود که از جمله آن افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان بین المللی است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر