واگذاری ۴۶ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی قم

به مناسبت آغاز هفته بهزیستی ۴۶ واحد مسکونی در روز‌های آینده به متقاضیان واجد شرایط اداره کل بهزیستی واگذار می‌شود.

سپهر اقتصاد-مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: به مناسبت آغاز هفته بهزیستی ۴۶ واحد مسکونی در روز‌های آینده به متقاضیان واجد شرایط اداره کل بهزیستی واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ مدیرکل بهزیستی استان قم در نشست خبری بمناسبت آغاز هفته بهزیستی با بیان اینکه  ۳۵ هزار نفر تحت پوشش خدمات این اداره کل هستند گفت: از این تعداد چهار هزار و ۴۶۴ نفر متقاضی مسکن در نهضت مسکن ثبت نام کردند.
وی افزود: تا پایان هفته بهزیستی کلنگ طرح ۱۰۲ واحدی مسکن خانواده‌های معلول قم هم به زمین خواهد خورد. وی گفت: در سال گذشته کمک‌های خیرین ۴۳ درصد رشد داشته و با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی و اعتبارات نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض به افراد واجد الشرایط پرداخت شده است. مدیر کل بهزیستی استان تعداد معلولان تحت توانبخشی را ۲۵ هزار و پانصد نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۵هزار معلول شدید و غیر شدید در قم ثبت شدند که فقط برای هزار نفر محل نگهداری وجود دارد. وی در ادامه به راه‌های ارتباط تلفنی با این اداره کل داشت و افزود: خط ۱۲۳ برای اورژانس اجتماعی خط ۰۹۶۳۷ مشاوره در حوزه اعتیاد و خط تلفنی ۱۴۸۰ برای مشاوره تلفنی در حوزه خانواده برای شهروندان در نظر گرفته شده است. میره ای از مردم و خیرین خواست مبالغ نقدی خود را برای حمایت از جامعه معلولین استان به شماره کارت ۶۳۶۷،۹۵۷۰،۷۶۱۸،۲۵۸۸ و کد دستوری ستاره ۷۲۴ ستاره ۹۰ ۹۰ مربع واریز کند.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر