وبسایت جامع گردشگری استان راه اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم گفت: همزمان با افتتاحیه نمایشگاه گردشگری تهران-1402، از وبسایت جامع گردشگری قم رونمایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، شهاب علی عرب در نشست با نمایندگان انجمن‌های وابسته به صنعت گردشگری که با حضور مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر برگزار شد گفت: از آغاز به کار اتاق دهم و با شروع فعالیت‌های کمیسیون گردشگری، در پی احصاء معضلات و رفع آنها هستیم که در اولین قدم اقدام به راه اندازی وبسایت جامع گردشگری استان با هدف آشنایی بیشتر با قابلیت‌های توریسم استان کردیم.

علی عرب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران در بهمن ماه سال جاری افزود: کمیسیون گردشگری اتاق قم با همکاری انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط با حوزه توریسم در استان، قصد دارد تا قابلیت‌های استان قم را به نحوی متفاوت در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اهمیت این نمایشگاه برای جوامع مختلف درگیر با حوزه گردشگری از لزوم حضور قوی در این نمایشگاه سخن گفت و تصریح کرد: در سالهای اخیر برای به دست آوردن سهم مناسب از اقتصاد گردشگری کشور حضور پر رنگ در این نمایشگاه‌ها الزامی‌ شده که این حضور قوی با سرمایه گذاری، تولید محتوا، فضاسازی و ارتباط گیری مناسب با سایر استان‌ها میسر خواهد شد.

همچنین در این نشست نایب رئیس کمیسیون گردشگری ایران، مسئولین کمیته‌های تخصصی کمیسیون گردشگری اتاق قم را با اعضای احکامی جداگانه معرفی کرد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر