ورود رئیس اتاق بازرگانی قم به شورای ۵ نفره ارزیابی کاندیداهای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

سپهر اقتصاد-رئیس اتاق بازرگانی قم به عنوان عضو ارزیابی در شورای ۵ نفره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی قم، اتاق ایران محمد ایرانی را در گروه نظارت بر دهمین دوره انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران به عنوان یکی از پنج عضو ارزیابی کاندیداها انتخاب نمود.

این هیأت ارزیابی به منظور بررسی کاندیداهای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای ٧ کرسی هیأت رئیسه و اعلام نتایج به رؤسای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور تشکیل شده است.

محمد ایرانی، با سابقه‌ی بلند و تجربه‌ی چندین سال در حوزه بازرگانی و صنعت، با عنوان ریاست اتاق بازرگانی قم در این شورا انتخاب شده است. حضور او در این شورا نشان از تشویق به مشارکت و نقش فعال اعضای اتاق بازرگانی قم در فرایند تصمیم گیری اتاق بازرگانی ایران در مسائل راهبردی و اقتصادی است.

هيأت نظارت بر انتخابات از اعضاء هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران تشکیل شده است و مسئولیت ارزیابی و بررسی کاندیداهای انتخاباتی را بر عهده دارد.

نتایج ارزیابی توسط این هيأت به رؤسای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در خصوص ١۴ نفر اول به تاریخ ٢٧ خرداد ماه اعلام شده است.

محمد ایرانی طی مصاحبه‌ای گفته است: تشکیل این شورا، نشان از شناخت و ارزیابی صحیح و حرفه‌ای کاندیداهای اتاق بازرگانی است که در توسعه و پیشرفت صنعت و بازرگانی آینده کشور نقش بسزایی خواهد داشت.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر