پرداخت ۳۲ درصدی تسهیلات تبصره ۱۶ در استان قم

سپهر اقتصاد-مدیر کل تعاون کار رفاه اجتماعی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم گفت: امسال از محل تسهیلات تبصره ۱۶ تاکنون ۳۲ درصد با هدف تثبیت و ایجاد اشتغال به اشخاص حقیقی و حقوقی در استان قم پرداخت شد ه است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،وحید وزیری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم از پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال آفرینی از محل تبصره ۱۶ خبر داد و گفت: مهلت پرداخت این تسهیلات تا پایان تیر ماه است که با همکاری بانک‌ها هزار میلیارد پرداخت خواهد شد .
 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ از اسفند پارسال آغاز شده است گفت: سهم استان قم از محل تسهیلات تبصره ۱۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که با هدف تثبیت اشتغال، و سرمایه در گردش به واحد‌های کوچک و متوسط تاکنون ۳۲ درصد پرداخت می‌شود .
وی اضافه کرد: مبلغ تسهیلات برای تسهیلات خرد ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و تا ۴ میلیارد تومان برای اشخاص حقوقی اختصاص دارد.
نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج همراه نیستد و با توجه به مشکلات معیشتی مردم بانک‌ها بر اساس تکالیف ابلاغی باید همراهی بیشتری داشته باشند.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر