پروانه بهره‌برداری ۱۵ واحد صنایع تبدیلی و غذایی در قم صادر شد

سپهر اقتصاد-- رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا انتهای آذرماه، علاوه بر صدور ۱۸ جواز تاسیس برای ایجاد واحدهای تولیدی در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی استان، پروانه بهره‌برداری به‌منظور راه‌اندازی ۱۵ واحد در این بخش نیز صادر شد و بهره‌برداران آن‌ها فعالیت خود را آغاز کردند.


محمد رضا حاجی رضا درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: بر اساس اطلاعات به ثبت رسیده در خصوص اشتغالزایی واحدهای راه‌اندازی شده در سامانه رصد اشتغال، آغاز به کار این واحدهای تولیدی در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی استان، موجب ایجاد اشتغال برای ۳۸۹ نفر شده‌است.

وی افزود: حوزه صنایع تبدیلی و غذایی از جمله بخش‌های مهم و راهبردی سازمان جهاد کشاورزی قم برای جذب سرمایه‌گذاران است و ما از حضور تشکل‌های خصوصی برای راه‌اندازی واحد تولیدی در این زمینه که موجب افزایش سطح درآمد و اشتغال در بخش کشاورزی استان می‌شود، حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین با استفاده از ظرفیت صنایع تبدیلی و غذایی‌، ماموریت اصلی سازمان جهاد کشاورزی قم در خصوص تامین امنیت غذایی مردم استان در شرایط بهتری محقق می‌شود و با فرآوری محصولات خام کشاورزی به مواد غذایی متنوع، شاهد کاهش ضایعات و جلوگیری از اسراف در فرآیند تولید تا عرضه محصولات کشاورزی خواهیم بود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر