پروانه پنج دفتر خدمات گردشگری در قم ابطال یا تعلیق شد

سپهر اقتصاد- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: پروانه یک دفتر از دفترهای خدمات گردشگری در این استان طی سال جاری، ابطال و پروانه چهار دفتر دیگر نیز در این مدت تعلیق شده است.


مجید ستایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخورد با این دفترهای خدمات گردشگری به دلیل تخلف در زمینه تورهای مسافرتی و عدم تمکین به مقررات ابلاغی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان که امسال وارد عملیات اجرایی شد اظهار داشت: این طرح ها شامل ۱۰ هتل ، ۹ مجتمع گردشگری، پنج مهمانپذیر و ۲ سفره خانه بوده است.

ستایش با اشاره به طرح هایی که در سال جاری در حوزه گردشگری استان از سوی این اداره‌کل وارد مرحله اجرا شده است گفت: این طرح ها شامل چهار پروژه است که سه مهمانپذیر و یک هتل را شامل می شود.

وی با بیان این که قراردادهای مطالعات بازنگری و به روز رسانی مطالعات جامع گردشگری با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی از سوی اداره کل میراث فرهنگی قم در سال جاری منعقد شده است، گفت: در انعقاد این قراردادها اولویت، جاذبه های گردشگری با نگاه آینده پژوهشی است.

ستایش بیان کرد: طی مدت مذکور هفت پروانه تاسیسات گردشگری نظیر بوم‌گردی، هتل و اقامتگاه در استان قم صادر شده است.

وی ادامه داد: هم چنین در این مدت مجوز ۱۲۰ اقامتگاه تمدید شده و پنج پروانه احداث هتل نیز صادر شده است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر