پرونده دو تخلف با جریمه‌ میلیاردی در تعزیرات قم بسته شد

سپهر اقتصاد-قاچاقچی که در قالب حمل بارِ ضایعات، شیشه و بلور قاچاق حمل می‌کرد به پرداخت بیش از 38 میلیارد ریال و عمده فروشِ انواع ورق‌های MDF که گرانفروشی می‌کرد به پرداخت 15 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق شیشه و بلور به ارزش 19 میلیارد و 449 میلیون ریال در شعبه اول اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق، متهم را به پرداخت 38 میلیارد و 889 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در محور کاشان به قم این کالاهای به ظن قاچاق را در پوشش بار ضایعات از یک دستگاه خودروی کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

* صدور رای پرونده عمده فروشِ متخلف

تقی حسام در مورد یک پرونده دیگر اظهار کرد: پرونده تخلف گرانفروشی عمده فروشِ انواع ورق های MDF به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شعبه دوم اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت 15 میلیارد ریال جزای نقدی معادل 10 برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

حسام گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گزارش تخلف گرانفروشی این واحد صنفی را تشکیل دادند و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر