پرونده یک‌هزار و ۴۱۰ متقاضی دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در قم به بانک‌ها معرفی شد

سپهر اقتصاد - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: با توجه به اعتبارات اختصاص یافته به تسهیلات مشاغل خانگی در قم طی سال‌جاری تا کنون پرونده یک‌هزار و ۴۱۰ متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌است.


وحید وزیری راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا پیرامون این موضوع، بیان داشت:‌ از این میان اقدام‌های لازم برای پرداخت تسهیلات به ۷۵۸ مورد به مبلغ ۸۱ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان انجام شده‌است و این متقاضیان تسهیلات خود را دریافت کردند.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تسهیلات مشاغل خانگی در استان قم توسط ۹ بانک صادرات، مهر، ملت، ملی، تجارت، توسعه تعاون، رفاه کارگران، پست‌ بانک و رسالت به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به این که در سال جاری ۱۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانک‌های عامل به متقاضیان در این استان اختصاص پیدا کرده‌است، افزود: عملکرد بانک‌های عامل استان در موضوع پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی جذب شده برای قم در سال جاری را به صورت مستمر رصد می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تمام اعتبارات اختصاص یافته به این بخش مهم اقتصادی را در قالب تسهیلات بانکی در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر