پروژه خط انتقال آب قیام پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است

سپهر اقتصاد-فرماندار قم گفت: این پروژه درحال حاضر به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است و پیش‌بینی می‌شود فاز اول پروژه خط انتقال آب قیام تام پایان شهریورماه آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، عباس ذاکریان، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه سالها پیش در دولت‌ قبلی آغاز شد ولی باتوجه به مشکلات و ناهماهنگی‌هایی که به وجود آمد بعد از گذشت مدتی متوقف گردید.
وی ادامه داد: درحال حاضر در دولت جدید یک سالی است که پیگیری‌ها آغاز شده تا این پروژه هرچه سریع‌تر آماده بهره‌برداری شود.
فرماندار قم تصریح کرد: باوجود نواقص و مشکلاتی که داشته درحال حاضر در فاز اول پیشرفت ۸۰ درصدی را شاهد هستیم.
وی افزود: در بازدیدی که اخیرا از این پروژه و جلسه‌ای که داشتیم مقرر شد شرکت آبفای استان قم این نواقص را با تامین اعتبار از محل مربوطه برطرف سازد تا بار دیگر پادگان قیام عملیات اجرایی پروژه را آغاز کند.
ذاکریان تاکید کرد: در این پروژه ۱۲ روستا، پادگان قیام و شهرک صنعتی الغدیر آبرسانی خواهند شد؛ ۶ روستا مربوط به فاز اول و ۶ روستا مربوط به فاز دوم است.
وی در ادامه توضیح داد: در جلسه فوق الذکر مقرر شد فاز اول پروژه تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری برسد و فاز دوم نیز تا پایان سال افتتاح گردد.
فرماندار قم در پایان گفت: بسیج سازندگی، شرکت آب و فاضلاب استان قم، پادگان قیام، اداره‌کل امور عشایری و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم طرفین این قرارداد هستند که هرکدام سهمی در مشارکت ساخت دارند.
انتهای پیام/
شناسه خبر: 27312      تعداد بازدید: 64
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر