پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز شهری قم

سپهر اقتصاد-مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با انتقاد از اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای در پلمپ تعدادی از چاه‌های آبیاری فضای سبز شهری، گفت: این اقدام باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به پلمب تعدادی از چاه‌های آب شهرداری قم اظهار داشت: متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای در روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت نسبت به پلمب کامل و انسداد 4 حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام نموده است.

وی با بیان اینکه این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، ابراز کرد: این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: نگهداری از درختان و فضای سبز همواره در بیان رهبر معظم انقلاب مطرح‌شده و ایشان بارها از مسئولین و آحاد مردم درخواست داشتند که در حفظ، نگهداری و پاسداری از این مظهر حیات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند که این اقدام شرکت آب منطقه‌ای برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب بوده و آسیب بسیار جدی به درختان، محیط‌زیست و فضای سبز شهر کریمه اهل‌بیت(س) وارد خواهند نمود.

جوادیان اضافه کرد: قطعاً تمامی مسئولیت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی این اقدام تأسف‌برانگیز بر عهده شرکت آب منطقه‌ای قم خواهد بود.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر